مسافر اربعین

پروازی کوتاه در آسمان پیاده روی اربعین

مسافر اربعین

پروازی کوتاه در آسمان پیاده روی اربعین

مسافر  اربعین

وبلاگی درباره ی پیاده روی اربعین

آخرین مطالب

گفتم غم تو دارم

سه شنبه, ۲ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۴۸ ق.ظ

چند ماه بود که همه ش زیر لب می خواندم دل من کربلا می خواد اما به نظر محال می اومد که امسال اربعین کربلا باشم اما از مشهد که برگشتیم امام رضا برات کربلا را امضا کرد و کربلایی شدیم.

گفتم غم تو دارم گفتا غمت سر آید

کنار قدم های جابر

منتظر اربعین آینده هستم.

نظرات  (۳)

۰۴ دی ۹۳ ، ۲۳:۴۵ احمد داعی
سلا م خوب هستید انشالله؟


آپم...

اسرار و آثار تسبیح حضرت فاطمه زهرا سلام علیها





زنده باشید
۱۱ دی ۹۳ ، ۱۷:۰۳ احمد داعی
سلا م


ای منتظران گنج نهان می آید
آرامش جان عاشقان می آید
بر بام سحر طلایه داران ظهور
گفتند که صاحب الزمان می آید

*عید امامت و ولایت مولایمان امام زمان(عج) مبارک*


آپم...

شش عاملی که باعث کینه توزی می شود

۰۵ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۴۱ مارال رئیسی
+++++
+عالـی+
+++++

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی