مسافر اربعین

پروازی کوتاه در آسمان پیاده روی اربعین

مسافر اربعین

پروازی کوتاه در آسمان پیاده روی اربعین

مسافر  اربعین

وبلاگی درباره ی پیاده روی اربعین

آخرین مطالب

امسال هم اسم نوشتیم

سه شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۳، ۰۴:۰۷ ب.ظ

بالاخره امسال هم موفق به ثبت نام شدیم. البته همسرم با مسافرت انفرادی من مخالف بود و من هم با همراهی او مخالف بودم اما بالاخره امام حسین جفتمان را دعوت کرد. انشاء الله امسال هم مسافر اربعینیم.


نظرات  (۵)

۲۰ آبان ۹۳ ، ۱۶:۴۱ مارال رئیسی
سلام وبتون عالیه
خوشحال میشم به منم سر بزنید و نظر دهید
با تبادل لینک هم موافقم
با تشکّر
ما رو هم دعا کنید!
http://hegzaco.com
پاسخ:
سلام
لایق باشیم چشم انشاء الله
کجا باید ثبت نام کرد ؟
هنوز دییر نشده ؟

پاسخ:
سلام
بستگی داره چجوری بخواید برید. کاروان ما که پر شد و ما هم به زور جا شدیم و از هفت نفر فقط چهارنفر موفق به ثبت نام شدیم اما کاروان هایی هستند که هنوز اسم می نویسند.
در صورتی که مجرد هستید می تونید به صورت انفرادی اقدام کنید که هزینه تان خیلی کمتر می شه و می تونید راحت اقدام کنید.
به زودی در مورد انفرادی رفتن می نویسم.
حاجی دمت گرم فکر نمیکردم جواب بدی 

من مجردم ... انفرادی باید چیکار کنم ؟
با کاراونا هزینه خیلی بالا میره 
برای ویزای انفرادی باید با کجا هماهنگ کرد و چه کرد؟

ظاهرا مسئولای ایرانی گفتن انفردای ویزا نمیدن 

ولی باز بعضی جاها میگن این حرف الکیه و ویزای انفرادی برقراره هنوز

شما خبر موثق نداری؟

خدا عوضت بده ... دمت گرم 

پاسخ:
نه همچین موضوعی صحت نداره برای ویزا می تونید از طریق سفارت عراق اقدام کنید. یا از طریق کارگزاری های حج و زیارت ثبت نام کنید ۴۰ دلار هزینه ویزاست و ۱۵ هزار تومان حق گارگزاری حج

کارگزاری های فعال:
https://kargozaran.haj.ir/OfficeRelated/SearchOfficePublic.aspx

از لحاظ ویزا دادن که می دن فقط دوستان من امروز رفته بودند ویزا بگیرند شلوغ بوده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی