مسافر اربعین

پروازی کوتاه در آسمان پیاده روی اربعین

مسافر اربعین

پروازی کوتاه در آسمان پیاده روی اربعین

مسافر  اربعین

وبلاگی درباره ی پیاده روی اربعین

آخرین مطالب

بیچاره تر اون که دید کربلاتو

دوشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۳، ۰۱:۱۰ ب.ظ

صبح برگشتم. آدم کربلا بره نتونه بره حرم آقاش ابالفضل آدم نتونه بره مسجد کوفه و مسجد سهله! بعد آخرش هم شاکی نباشه هیچ هنوزم دلش کربلا باشه. فقط توی اربعین می شه

توی کربلا زیر باران آدم هایی که پتویی بر سر کشیده بودند و توی سرما خوابیده بودند فقط با خودم می گفتم به خدا همه مون دیوونه ایم!


این حسین کیست که عالم همه دیوانه ی اوست

نظرات  (۳)

۲۴ آذر ۹۳ ، ۲۰:۵۰ حسین راستگو
مصاحبه گر تلوزیون هم می گفت ما از بصره تا اینجا پیاده اومدیم ولی به خاطر ازدحام جمعیت  نتونستیم بریم حرم.خیلی التماس دعا
 منم همه راه می گفتم عشق حسین همه رو مجنون کرده.یکی بهم گفت معنویتتون زد بالا .گفتم معنویت چیه همش عشق وحال بود
۲۸ دی ۹۳ ، ۱۵:۱۰ ...به هوای حرم...
جانم اربابم...
منم دیوونه امام حسینم
اربعین امسال روزیم بود برم کربلا اما..... بدجور حسرت به دلم موند برای بعضی از توفیقاتی که نصیبم نشد یکیش اینکه میشد بریم کاظمین اما دوستام همراهی نکردن و .......
آقا جانم ... اربابم... میشه یه فرصت دیگه بهم بدین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی