مسافر اربعین

پروازی کوتاه در آسمان پیاده روی اربعین

مسافر اربعین

پروازی کوتاه در آسمان پیاده روی اربعین

مسافر  اربعین

وبلاگی درباره ی پیاده روی اربعین

آخرین مطالب

سفری برای توکل

يكشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۳، ۰۲:۱۵ ب.ظ

دل من کربلا می خواد

همه ی داستان از اینجا شروع شد که مدت ها بود صحبت از اربعین و کربلا بین من و همسرم بود اما هیچکدام هم حرف یکدیگر را قبول نمی کردیم. آخرش همه چیز افتاد گردن  یه سفر!

سفر مشهدی که دلم را قرص کرد و بهم این توکل را داد که بپذیرم همسرم نیز با من همراه شود. وقتی برگشتیم به همسرم گفتم که نظرم عوض شده است و انشاء الله با هم می رویم و خدا خواست و رفتیم

الحمدلله

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی