مسافر اربعین

پروازی کوتاه در آسمان پیاده روی اربعین

مسافر اربعین

پروازی کوتاه در آسمان پیاده روی اربعین

مسافر  اربعین

وبلاگی درباره ی پیاده روی اربعین

آخرین مطالب

آغاز می کنم قصه ی عشقی دوباره را

جمعه, ۱۲ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۵۲ ب.ظ

اربعین گذشته که با کاروان عهد آدینه بودم تردید جدی ای برایم ایجاد شد که اصلا آیا باید اربعین را تبلیغ کرد؟ یا اربعین میعادگاه افراد عاشق است و تبلیغ نمی خواهد! آخر امتحان سختی بود و خیلی ها کم آوردند و در امتحان رفوزه شدند. خودمان هم فکر کنم اگر قبول شده باشیم با تک ماده قبول شدیم. به همین خاطر هم کلا خاطرات پارسال را فاکتور گرفتم و هیچ چیز از اربعین ۹۲ ننوشتم.

اما این دستگاه را چه حاجت به تبلیغ من و امثال من و ما اگر هنر کنیم ذره ای این وسط سهیم می شویم همین!

به زودی نگارش خاطرات امسال را شروع می کنم

نظرات  (۱)

۱۲ دی ۹۳ ، ۱۳:۰۳ نیلوفر فروتن

وبلاگ خوبی دارید
به ما سر بزنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی